Η αντιβίωση που παίρνω προκαλεί υπνηλία στο μωρό;

Απαντά η Ειρήνη Παφίτη-Δημητρίου Παιδίατρος MB ChB MRCPCH Πιστοποιημένη Σύμβουλος Γαλουχίας IBCLC
Καλησπέρα η μικρή μου είναι 7 ημερών τη θηλάζω αποκλειστικά, χρειάστηκε να μου χορηγήσει ο γυναικολόγος μου αντιβίωση augmentin του 1 γραμμαρίου.

Ήθελα να ρωτήσω εάν επηρεάζεται το μωρό και αν προκαλεί στο μωρό υπνηλία διότι κοιμάται πάρα πολλές ώρες την ημέρα
(ξυπνάει να φάει ανά 3,5ωρο πολλές φορές κοιμάται πάλι).

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Έλενα Δ., Αχαρναί
07/09/2012

Αγαπητή Έλενα
Δεν επηρεάζει καθόλου. Να συνεχίσεις να θηλάζεις κανονικά.

Το μωρό πρέπει να το ζυγίσεις ξανά για να δεις αν βάζει βάρος. Το ότι έχει αρκετές βρεγμένες πάνες και κενώσεις κάθε μέρα είναι πολύ καλό. Αν το μωρό βάζει καλά το βάρος του τότε δεν πειράζει να κοιμάται αρκετά

Στείλτε νέο ερώτημα προς τη στήλη "Ρώτα τον Ειδικό"










___________________________________

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΘΗΛΑΣΜΟΥ 2016 ▼

___________________________________

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ▼

___________________________________
Όλες οι απόψεις και οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στα κείμενα και στις απαντήσεις που δημοσιεύονται εδώ, ανήκουν στους συγγραφείς, δεν εκφράζουν απαραίτητα το mitrikosthilasmos.com,
έχουν μόνο συμβουλευτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν υπόδειξη ιατρικής αγωγής ή θεραπείας και δεν υποκαθιστούν την επαγγελματική ιατρική συμβουλή του προσωπικού σας γιατρού.
Το mitrikosthilasmos.com δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο για οποιαδήποτε ενδεχόμενη χρήση των πληροφοριών που περιλαμβάνονται εδώ

Copyright © 2009 - mitrikosthilasmos.com All rights reserved
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP