Κίνδυνος θρομβώσεων από τα αντισυλληπτικά επιθέματα

Οι γυναίκες που χρησιμοποιούν αντισυλληπτικά επιθέματα έχουν οκτώ φορές περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν θρομβώσεις σε σχέση με τον γενικό πληθυσμό, σύμφωνα με νέα μελέτη.



Υψηλότερος κίνδυνος θρομβώσεων


Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Κοπεγχάγης ανακάλυψαν, όπως αναφέρουν στον δικτυακό τόπο της επιθεώρησης «Βritish Medical Journal», ότι οι εναλλακτικές μέθοδοι ορμονικής αντισύλληψης συνδέονται με υψηλότερο κίνδυνο σχηματισμού επικίνδυνων θρόμβων. Με βάση αυτά τα στοιχεία τονίζουν ότι ίσως οι γυναίκες θα έπρεπε, σε συνεργασία με τον θεράποντα γιατρό τους, να σκεφτούν την αλλαγή της μεθόδου αντισύλληψης που ακολουθούν.

Οι επιστήμονες με επικεφαλής τον καθηγητή Εγβιντ Λιντεγκάρντ προχώρησαν σε ανασκόπηση των υπαρχόντων στοιχείων που κάλυπταν την περίοδο 2001 ως 2010 σχετικά με τις μεθόδους αντισύλληψης τις οποίες ακολουθούσαν όλες οι Δανές ηλικίας 15 ως 49 ετών. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου θρόμβοι εμφανίστηκαν σε 3.434 γυναίκες.

Όπως προέκυψε, για κάθε 10.000 γυναίκες που δεν λάμβαναν κάποιου είδους αντισυλληπτική θεραπεία, δύο εμφάνισαν θρόμβωση κατ’ έτος.

Στην ομάδα που λάμβανε αντισυλληπτικά χάπια εμφανίστηκαν τρεις φορές περισσότερες περιπτώσεις θρομβώσεων – κατεγράφησαν 6 περιπτώσεις ανά 10.000 γυναίκες ετησίως.

Μεταξύ των γυναικών όμως που έκαναν χρήση αντισυλληπτικού επιθέματος κατεγράφησαν περί τις 10 περιπτώσεις θρομβώσεων ανά 10.000 γυναίκες ετησίως.


Οκταπλάσιες πιθανότητες


Όταν έγινε σύγκριση μεταξύ των γυναικών που χρησιμοποιούσαν αντισυλληπτικά επιθέματα με εκείνες που δεν έκαναν χρήση αντισυλληπτικής ορμονοθεραπείας και αφού ελήφθησαν υπόψη άλλοι παράγοντες όπως το επίπεδο μόρφωσης, φάνηκε ότι οι γυναίκες που χρησιμοποιούσαν επιθέματα είχαν οκτώ φορές περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν θρόμβο. Παράλληλα είχαν διπλάσιες πιθανότητες θρόμβωσης σε σχέση με τις γυναίκες που λάμβαναν το «χάπι».

Σύμφωνα με τον καθηγητή Λιντεγκάρντ με βάση τα στοιχεία της μελέτης 1.250 γυναίκες που κάνουν χρήση αντισυλληπτικού επιθέματος θα πρέπει να σταματήσουν τη χρήση του και να αρχίσουν τη λήψη αντισυλληπτικού χαπιού προκειμένου να προληφθεί μια περίπτωση σοβαρής θρόμβωσης.

Ο καθηγητής τονίζει ότι η αύξηση του κινδύνου θρομβώσεων από τη χρήση αντισυλληπτικού επιθέματος πιθανότατα οφείλεται στο ότι αυτού του είδους τα επιθέματα εκλύουν ορμόνες σε πιο συνεχή βάση σε σύγκριση με το χάπι.

Image: maronites, Πηγή: myhnews

___________________________________

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΘΗΛΑΣΜΟΥ 2016 ▼

___________________________________

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ▼

___________________________________
Όλες οι απόψεις και οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στα κείμενα και στις απαντήσεις που δημοσιεύονται εδώ, ανήκουν στους συγγραφείς, δεν εκφράζουν απαραίτητα το mitrikosthilasmos.com,
έχουν μόνο συμβουλευτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν υπόδειξη ιατρικής αγωγής ή θεραπείας και δεν υποκαθιστούν την επαγγελματική ιατρική συμβουλή του προσωπικού σας γιατρού.
Το mitrikosthilasmos.com δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο για οποιαδήποτε ενδεχόμενη χρήση των πληροφοριών που περιλαμβάνονται εδώ

Copyright © 2009 - mitrikosthilasmos.com All rights reserved
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP